Her finner du alle skjemaene for å komme i kontakt med oss, bestille tjenester eller sende inn informasjon til FINNSALG. Velg det skjemaet som passer for deg nedenfor.
For butikker
For deg som ønsker å få hjelp til oppsett, publisering eller andre tjenester på Finnsalg.
Oppstartspakke – Grunnpakke og Standardpakke Fyll ut skjema
Fast oppdatering – månedlig opplasting
Denne delen er for butikker som allerede abonnerer på Fast oppdateringstjeneste.
Her kan du sende inn nytt materiell – produktbilder, kampanjer og beskrivelser – for neste måneds publisering.
Nye filer må sendes inn senest den 20. hver måned for publisering i påfølgende måned.
Tillatte filtyper: JPG, PNG, PDF, ZIP Du kan laste opp flere filer samtidig i en zip fil
Fast oppdateringstjeneste – 690 kr/mnd inkl. mva (kun for betalende medlemmer) Fyll ut skjema
Fast oppdateringstjeneste – Oppdateringsskjema for eksisterende butikker med avtaler – Fyll ut skjema
Andre forespørsler
For generelle spørsmål, tilbakemeldinger eller samarbeid.
Vi bruker informasjonskapsler for å sikre at du får den beste opplevelsen på nettstedet vårt. Hvis du fortsetter å bruke dette nettstedet, antar vi at du er fornøyd med det.